Амбијентална едукативна радионица је једна од техника рада на часу која се препоручује као пример добре праксе у оквиру активне наставе. Водећи рачуна да се у нашој школи реализује разноврсна и комбинована, савремена и традиционална настава која омогућава ученицима да се развијају према својим склоностима организујемо тематску наставу и у Вуковој недељи.
Реализујући садржаје за обележавање Вукове недеље ученици четвртог разреда учитељице Весне Лазић су са будућим првацима из предшколско припремне групе и васпитачица Владане Манчић, Анђеле Танчић и Маје Стоиљковић интегрисаном наставом која је имала за циљ подстицање интересовања деце за истраживање и проучавање националне прошлости наставили дружење са Вуком и његовим делом. Ученици су оспособљени за препознавање и разликовање трагова прошлости, развијен је позитиван однос према очувању културне баштине. Лексички фонд ученика обогаћен је појмовима везаним за област истраживања: Вук Караџић творац азбуке и српске писмености, народне умотворине, народни језик и говор у прошлости.
Аутентични амбијент поставке „Вуку у част“ представљао је „Вуков дом“ где су домаћини – ученици четвртог разреда организовали посело са припремљеним послужењем из Вуковог доба ( печени кромпир, сукану питу од купуса, печену бундеву, старинске колаче… и друге ђаконије) дочекали малене предшколце. Заједно су учили о Вуку и значају његовог рада за српски језик и књижевност, за писменост српског народа. Старији ђаци су млађима читали пословице, изреке и брзалице. Певало се, загонетало и одгонетало. Учитељица и васпитачице су могле једино да се диве знању своји ученика које су стекли на овим часовима. Деца су осим стеченог знања и креативних радова са записаним народним умотворинама понела са часа велики осмех и задовољство јер су старији ученици имали прилику да примене знања стечена на пројектној настави „Знање је знање знати другоме дати“.